דוד שמש לחיסכון בבית

שמש

דוד שמש לחיסכון בבית

כיום, כמעט בכל בית יש דוד מים. דוד המים נועד לאספקה שוטפת של מים חמים עבור צרכי הבית השוטפים, מקלחות, שטיפת כלים וכיוצא בזאת. ככלל, ישנם שני סוגים עיקריים של דודים. הדוד הראשון והנפוץ יותר בישראל הוא דוד השמש. דוד זה מורכב משני אלמנטים – הדוד עצמו, עם תכולת מים משתנה, וקולטני השמש המוצבים לרוב על גג הבניין. המים בדוד זה מחוממים על ידי אנרגיה סולארית הנקלטת בקולטנים אלו. דוד החשמל, לעומת זאת, מבוסס על אנרגיה חשמלית לחימום המים שבתוכו.

מה הופך את דוד השמש לחסכוני?

  • ניצול משאבים טבעיים – אנחנו חיים במדינה שטופת שמש במהלך רוב ימות השנה. גם בחורף, במשך ימים רבים השמש מציצה לכמה שעות בצורה שמספיקה לחימום המים בדוד השמש. קולטני השמש שמהווים חלק מהמערכת הכוללת של דוד השמש הינם אפקטיביים במיוחד בסביבת מגורים זו. לא מפתיע אם כן לגלות שבכשמונים אחוזים מהבתים בישראל, מוצב דווקא דוד שמש. גם מבחינת הדאגה לאיכות הסביבה, בכל מקום בה יש אפשרות לחסוך באנרגיה חשמלית ולבחור באנרגיה טבעית – שוחרי הסביבה יבחרו באופציה הזו.

  • חיסכון בחשמל – דוד חשמלי כשמו כן הוא, מופעל באמצעות אנרגיה חשמלית. לעומתו דוד השמש מנצל ככל האפשר אנרגיה חינמית לחלוטין. עלות ההתקנה של דוד שמש היא מעט יקרה יותר למול עלות ההתקנה של דוד חשמל, אולם אין ספק כי בטווח הארוך מדובר בחיסכון משמעותי בחשמל. תעריפי החשמל בישראל אינם זולים, ובחירה בדוד שמש היא בחירה שתסייע לכל אחד להפחית את חשבון החשמל שיקבל במהלך השנה.  

דודי הכרמל – להתקנת דוד שמש איכותי!

דודי הכרמל מציעים דוד שמש איכותי, שיספק מים חמים לכל אורך השנה, בצורה חסכונית ביותר הן לטובת איכות הסביבה והן לטובת חשבון החשמל הנמוך של הלקוחות. בנוסף, דודי הכרמל ממשיכים ללוות אתכם גם בשנים הבאות, בשירותי תיקון דודים. התקנה, החלפה ותיקון תקלות בדודי שמש זה עסק למקצוענים. בדודי הכרמל תקבלו שירות מצוין, אדיב ומקצועי, של עובדים מיומנים בעלי ותק רב בתחום דודי השמש.